2010년 8월 23일 월요일

Standard Chartered: Here for Good Campaign

Standard Chartered is a British financial services company headquartered in London with operations in more than 70 countries. Despite its British base, it has few customers in the United Kingdom and around 90% of its profits come from Asia, Africa and the Middle East. It now focuses on consumer, corporate, and institutional banking. Standard Chartered is listed on the London Stock Exchange, Hong Kong Stock Exchange and is a constituent of the FTSE 100 index.

 

4 world-renowned artists participated in this campaingn. I hope you enjoy its beauty.

댓글 4개:

  1. 자..자막...자막....ㅠㅠ

    안들리는 발음에 집중하게되는군...ㅋㅋㅋ

    저 로고 많이 봤었는데 무슨 회산지는 인제 알았다..ㅋ

    답글삭제
  2. @김소민 - 2010/08/24 01:06
    Standard Chartered



    줄여서 SC? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



    이 광고는 creativity라는 측면보다는



    artistic quality를 좀 더 봐야될거같애요 ㅎㅎ



    at least it's hopeful ㅋㅋ

    답글삭제
  3. 평화로운광고인듯 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

    답글삭제
  4. @방방 - 2010/09/08 20:13
    이게 지면 광고도 따로 있는데



    Time지에도 아마 있을꺼야



    calligraphy를 사용해서 엄청



    잘 만든 거 있어 ㅋㅋ

    답글삭제